W kolejnej edycji tego prestiżowego plebiscytu, kapituła przyznała nagrody produktom zgłoszonym z całej Polski. Turyści w tajnym głosowaniu przyznali również Certyfikat Internautów. Podczas gali wręczono również najważniejsze wyróżnienie Polskiej Organizacji Turystycznej – Złoty Certyfikat. O prestiżowe Certyfikaty POT, walczyło kilkadziesiąt produktów, które wcześniej zostały wytypowane przez regionalne organizacje turystyczne do ogólnopolskiego etapu konkursu. Produkty zgłaszano w 5 kategoriach: wydarzenie cykliczne, pakiet usług, obiekt, szlak oraz obszar.
fot. ZGJ/Lighthouse Media
Juromania jest unikatowym w skali kraju produktem turystycznym: projektem - efektem owocnej wsp.łpracy dwóch województw: małopolskiego i Ślaskiego. To trzydniowe swieto Jury Krakowsko-Czestochowskiej przypadajace na trzeci weekend wrzesnia. Od 2018 roku Juromania przyciaga turystow i mieszkanców do przeniesienia sie w czasie i przestrzeni by odkrywać, poczuc atmosfere, doswiadczac i chłonac informacje na ich temat odwiedzanych miejsc. Juromania podczas wydarzenia łączy zamki połozone na Szlaku Orlich Gniazd oraz inne wyjątkowe miejsca zlokalizowane na terenie Jury Krakowsko- Czestochowskiej.
Więcje o Juromanii na www.juromania.pl
Bajka Pana Kleksa to jedyne takie miejsce dla rodzin w Polsce. Na najmłodszych i ich rodziców czeka 1000 m2 łamigłówek i eksperymentów, 8 stref tematycznych oraz interaktywna ekspozycja, która gwarantuje doskonałą zabawę dla całej rodziny. Odwiedzający mogą liczyć na towarzystwo legendarnego prof. Kleksa oraz naukowe eksperymenty doktora Paj-Chi-Wo i Wielkiego Elektronika. Bajka jest otwarta 7 dni w tygodniu.
fot. Bajka Pana Kleksa
Czytaj więcej:
Polska Organizacja Turystyczna od blisko 20 lat prowadzi konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny. Celem konkursu jest podnoszenie jakości i konkurencyjności oferty turystycznej poprzez kreowanie produktów, które nie tylko wyróżniają się atrakcyjnością turystyczną, ale także są nowatorskie, przyjazne turystom i dające wiele możliwości spędzenia w ciekawy sposób wolnego czasu. Przy ocenie kandydatur brane są pod uwagę między innymi dostępność dla turysty czy wykorzystanie nowoczesnych technologii i innowacji w rozwoju produktów.
Zobacz też: